Sick as a dog

Är hemma ännu en dag från skolan, för att Danni har smittat ner mig .. den jäveln. Haha  
Skulle varit och ridit Rapptroll men nu blir det ju ingenting med det, ska väl fösöka ta mig till skolan imorgon iallafall. Då har vi ridning förmiddagen sen kort matte efter lunch, sen måste jag i övrigt prata med lärarna i de ämnena jag missat, dvs ALLA lärarna .
Skulle dessutom ha samhällsprov idag, men det sket ju sig.
Aja, bara ta igen lite över helgen sen kämpa på.. hur nu det ska gå .


Kommentarer
Postat av: Angie

Sv; haha precis min mening! xD byta ut slattet hon dricker mot öl och jäger hade också varit något! eller lite amfetamin på kanten. så e hon en riktig jävla rockstar! xD

2010-02-19 @ 22:24:46
URL: http://begforit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0