Better late than never ...

Makin' love
Cheap heartbreaker, broken backed,
Nasty ballbreaker, stay out of my bed, outta my head
If it's lovin' you,
I'm better off dead

Back Off Bitch - Guns N Roses

 

FUCK vad många bra band som kommer till sommaren , men hur FAAN ska man ha råd ?! Vill se GnR och Aerosmith, och KISS ! Men jag får ju se Motley Crue igen iallafall,för tredje ggn, och Alice Cooper,Iggy och resten som kommer till Sonisphere. :)

Har jävla mycket skolarbeten just nu , lite trögt .. men de ska faan gå!
Haft hoppning på morgonen, sen Djursjukvård på em.
Imorgon får man nog reda på om jag får åka ner till Öland på praktik i Maj/Juni .. men oavsett så MÅSTE jag få träffa Branin i sommar! De är nämnligen där han bor numera.. helvete, de va snart 1 år sedan Branin såldes .. helt sjukt.. Undrar hur det kommer bli när vi träffas ? Kanske jag kommer kidnappa honom ? hahaha :)

Hur som haver ... ska väl sova nu , imorgon är det svenska redovisning, ekologitest om biologisk mångfald, sen har vi projektarbete. Efter de ska jag nog longera Rapptroll , får se hur de går , har nämnligen aldrig gjort det på honom :P blir spännande : )

C yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0